Softcon

Oferta

Kompleksowe utrzymanie IT

Zajmujemy się kompleksowym outsorcingiem całych działów IT w firmach. Gwarantujemy odpowiednie SLA zależnie od oczekiwań i potrzeb. Wspieramy użytkowników w problemach bieżących, utrzymujemy lokalne serwerownie, kreujemy politykę rozwoju i bezpieczeństwa informatycznego w firmie. W ramach obsługi zapewniamy także nadzór nad wdrożeniami systemów IT oraz prowadzimy rozmowy z dostawcami oprogramowania przy udziale osób merytorycznie odpowiedzialnych za wybrane obszary biznesu.

Zarządzanie IT

Prowadzimy także zarządzanie już zatrudnionymi pracownikami IT w firmach. W takim modelu biznesowym nadzorujemy merytorycznie zadania wykonywane w codziennej obsłudze IT przez pracowników firmy, którzy w hierarchii organizacji zwykle podlegają pod członka zarządu lub inną osobę z biznesu, która nie zawsze ma wystarczającą ilość czasu na nadzór nad „informatykami” lub też nie posiada wystarczającej wiedzy żeby taki nadzór profesjonalnie sprawować

Audyty bezpieczeństwa i wydajności

Prowadzimy audyty infrastruktury oraz zabezpieczeń, a także dostosowujemy infrastrukturę i jej parametry do zaleceń audytorów RODO. Weryfikujemy wydajność w przypadkach „wolnej” pracy systemów zgłaszanej przez pracowników. Wykonujemy audyt bezpieczeństwa sieci, wskazujemy mocne i słabe obszary wymagające zmian

Wdrożenia rozwiązań kopii zapasowych

Wdrażamy z powodzeniem rozwiązania kopii zapasowych zarówno stacji roboczych jak i serwerów fizycznych i wirtualnych w oparciu o rozwiązania Xopero. Prowadzimy także audyty już zastosowanych rozwiązań backupowych w firmach, weryfikujemy ich działanie

Wdrożenia rozwiązań pracy zdalnej

Badamy potrzeby biznesowe w zakresie pracy zdalnej. Na tej podstawie proponujemy bezpieczne rozwiązania VPN oparte o urządzenia Fortinet. Pomagamy wybrać łączą dla firmy oraz pracowników. Migrujemy dotychczasowe systemy poczty do Office 365. Uruchamiamy Microsoft Teams, OneDrive oraz SharePoint dla organizacji

Wdrożenia rozwiązań antywirusowych

Wdrażamy rozwiązania centralnego zarządzania stacjami roboczymi w oparciu o Trend Micro

Utrzymanie sieci

Administrujemy i utrzymujemy sieci komputerowe. Dbamy i bezpieczeństwo i ciągłość działania. Monitorujemy kluczowe elementy. Poprawiamy wydajność i szybkość

Utrzymanie serwerów

Administrujemy i utrzymujemy serwery zarówno fizyczne jak i wirtualne oparte na Windows Server oraz na rozwiązaniach Linuxowych. Dbamy o ich ciągłość działania

Migracje telefonii

Pomagamy w migracji telefonów stacjonarnych do VOiP. Doradzamy z jakim operatorem się związać, jaki wybrać sprzęt. Przełączamy płynnie linie telefoniczne. Szkolimy użytkowników z obsługi nowych aparatów

Wsparcie pracowników

Rozwiązujemy problemy użytkowników, odpowiadamy na pytania, pomagamy mniej zaradnym, pokazujemy „co i jak”

Zakup i wymiana sprzętu

Bieżące utrzymanie sprzętu wymaga czasem jego wymiany. Wybieramy i dopasowujemy sprzętowe rozwiązania do potrzeb organizacji i użytkowników. Planujemy użytkowanie komputerów, serwerów i innych urządzeń przez odpowiedni okres tak aby utrzymywać ciągłość pracy biznesu przy jednoczesnej minimalizacji kosztów

Budowa raportów

Budujemy systemy raportowania z MS SQLa dla firm, w których świadczymy wsparcie. Pomagamy obniżyć koszty serwisu producentów oprogramowania. Często proste i szybkie rozwiązania są tanie i skuteczne

Budowa sieci

Projektujemy i budujemy sieci zarówno w małych i średnich biurach jak i w magazynach wysokiego składowania. Dostarczamy zarówno aktywne jak i pasywne elementy. Nowe obiekty łączymy z już istniejącymi. Kompleksowo podchodzimy co całej organizacji

Migracja serwerowni

Migrujemy całe serwerownie. Prowadzimy audyty przed migracją. Przygotowujemy procedury wygaszania serwerów zarówno fizycznych jak i wirtualnych oraz ponowne ich uruchamianie tak aby całość rozwiązania działała poprawnie w nowej lokalizacji. Demontujemy sprzęt i transportujemy. Przygotowujemy nowe lokalizacje pod migrowany sprzęt