Oferta
Kompleksowe utrzymanie IT
Zajmujemy się kompleksowym outsorcingiem całych działów IT w firmach. Gwarantujemy odpowiednie SLA zależnie od oczekiwań i potrzeb. Wspieramy użytkowników w problemach bieżących, utrzymujemy lokalne serwerownie, kreujemy politykę rozwoju i bezpieczeństwa informatycznego w firmie. W ramach obsługi zapewniamy także nadzór nad wdrożeniami systemów IT oraz prowadzimy rozmowy z dostawcami oprogramowania przy udziale osób merytorycznie odpowiedzialnych za wybrane obszary biznesu.
Zarządzanie IT
Prowadzimy także zarządzanie już zatrudnionymi pracownikami IT w firmach. W takim modelu biznesowym nadzorujemy merytorycznie zadania wykonywane w codziennej obsłudze IT przez pracowników firmy, którzy w hierarchii organizacji zwykle podlegają pod członka zarządu lub inną osobę z biznesu, która nie zawsze ma wystarczającą ilość czasu na nadzór nad „informatykami” lub też nie posiada wystarczającej wiedzy żeby taki nadzór profesjonalnie sprawować
Audyty bezpieczeństwa i wydajności
Prowadzimy audyty infrastruktury oraz zabezpieczeń, a także dostosowujemy infrastrukturę i jej parametry do zaleceń audytorów RODO. Weryfikujemy wydajność w przypadkach „wolnej” pracy systemów zgłaszanej przez pracowników. Wykonujemy audyt bezpieczeństwa sieci, wskazujemy mocne i słabe obszary wymagające zmian
Wdrożenia rozwiązań kopii zapasowych
Wdrażamy z powodzeniem rozwiązania kopii zapasowych zarówno stacji roboczych jak i serwerów fizycznych i wirtualnych w oparciu o rozwiązania Xopero. Prowadzimy także audyty już zastosowanych rozwiązań backupowych w firmach, weryfikujemy ich działanie
Wdrożenia rozwiązań pracy zdalnej
Badamy potrzeby biznesowe w zakresie pracy zdalnej. Na tej podstawie proponujemy bezpieczne rozwiązania VPN oparte o urządzenia Fortinet. Pomagamy wybrać łączą dla firmy oraz pracowników. Migrujemy dotychczasowe systemy poczty do Office 365. Uruchamiamy Microsoft Teams, OneDrive oraz SharePoint dla organizacji
Wdrożenia rozwiązań antywirusowych
Wdrażamy rozwiązania centralnego zarządzania stacjami roboczymi w oparciu o Trend Micro
Utrzymanie sieci
Administrujemy i utrzymujemy sieci komputerowe. Dbamy i bezpieczeństwo i ciągłość działania. Monitorujemy kluczowe elementy. Poprawiamy wydajność i szybkość
Utrzymanie serwerów
Administrujemy i utrzymujemy serwery zarówno fizyczne jak i wirtualne oparte na Windows Server oraz na rozwiązaniach Linuxowych. Dbamy o ich ciągłość działania
Migracje telefonii
Pomagamy w migracji telefonów stacjonarnych do VOiP. Doradzamy z jakim operatorem się związać, jaki wybrać sprzęt. Przełączamy płynnie linie telefoniczne. Szkolimy użytkowników z obsługi nowych aparatów
Wsparcie pracowników
Rozwiązujemy problemy użytkowników, odpowiadamy na pytania, pomagamy mniej zaradnym, pokazujemy „co i jak”
Zakup i wymiana sprzętu
Bieżące utrzymanie sprzętu wymaga czasem jego wymiany. Wybieramy i dopasowujemy sprzętowe rozwiązania do potrzeb organizacji i użytkowników. Planujemy użytkowanie komputerów, serwerów i innych urządzeń przez odpowiedni okres tak aby utrzymywać ciągłość pracy biznesu przy jednoczesnej minimalizacji kosztów
Budowa raportów
Budujemy systemy raportowania z MS SQLa dla firm, w których świadczymy wsparcie. Pomagamy obniżyć koszty serwisu producentów oprogramowania. Często proste i szybkie rozwiązania są tanie i skuteczne
Budowa sieci
Projektujemy i budujemy sieci zarówno w małych i średnich biurach jak i w magazynach wysokiego składowania. Dostarczamy zarówno aktywne jak i pasywne elementy. Nowe obiekty łączymy z już istniejącymi. Kompleksowo podchodzimy co całej organizacji
Migracja serwerowni
Migrujemy całe serwerownie. Prowadzimy audyty przed migracją. Przygotowujemy procedury wygaszania serwerów zarówno fizycznych jak i wirtualnych oraz ponowne ich uruchamianie tak aby całość rozwiązania działała poprawnie w nowej lokalizacji. Demontujemy sprzęt i transportujemy. Przygotowujemy nowe lokalizacje pod migrowany sprzęt